Finales NK schoolbowlen 2019

Halve finalisten NKS bekend.
In totaal worden 60 teams (3 spelers + max 1 reservespeler per team) uitgenodigd voor de finale op zaterdag 9 maart 2019 bij Lucky's Bowling.
Het adres is: Lucky's Bowling, Veerpolder 14, 2361 KV te Warmond.
Tijdens elke halve finale spelen de geplaatste teams van groep 5-6 twee games, de geplaatste teams van groep 7-8 spelen drie games, waarna een tweetal klassementen (groep 5-6 en groep 7-8) worden opgemaakt.
De top 6 van groep 5-6 en de top 14 van groep 7-8 plaatsen zich, met meenemen van de pinfall, voor de eindfinale waarin teams van groep 5-6 één game en teams van groep 7-8 twee games spelen. De teams die na alle gegooide games de hoogste pinfall hebben behaald mogen zich Nederlands Kampioen 2019 noemen. Per klassement worden sportprijzen aan de 3 beste teams uitgereikt. De grote wisselbeker zal worden uitgereikt aan het team met het hoogst behaalde teamgemiddelde. Tevens zullen alle deelnemers die in de finale hebben gespeeld een kleine herinneringsprijs krijgen en ontvangen teams met de leukste/origineelste namen een extra prijs!

Het tijdschema:
09.30 - 11.00 1e Halve finale 20 teams
11.00 - 12.30 2e Halve finale 20 teams
12.30 - 14.00 3e Halve finale 20 teams deelnemers Noordwijkerhout
14.30 - 15.30 Finale 20 teams
15.30 uur: Prijsuitreiking

Voor de namen van de deelnemende teams zie de bijgevoegde lijsten of de site van de NBF

Wij wensen alle deelnemers veel succes!
Bestuur BVN
Vriendelijke groet,