Sportverkiezing 2018

Waarom verdient jouw sportvereniging 1000 euro? Tijdens de komende Sportverkiezing reikt de Sportraad maar liefst 2 cheques uit ter waarde van 1000 euro!
Iedere vereniging uit de nieuwe gemeente Noordwijk komt in aanmerking voor deze prijs. Maak een filmpje van maximaal 1 minuut en laat zien waarom jouw vereniging de vrijwilligersprijs verdient.

Dit is het filmpje van de BVN geworden.
Ja, delen mag, graag zelfs!

Als vereniging bestaan we 45jaar en zijn wij zeer maatschappelijk betrokken door jong en oud te laten genieten van bowling als sport.
Wij ondersteunen de cliënten van Rivierduinen en het Raamwerk maandelijks bij het bowlen. Wij bezorgen ze een leuke plezierige middag en door een lichte training gaan wij ze in 2019 betrekken bij de vereniging als leden.
In de maand september ondersteunen wij de Oranjevereniging bij het organiseren en begeleiden van het Oranje Bowlingtoernooi. Ook organiseren wij jaarlijks de voorronden van het Nationaal Kampioenschap Schoolbowlen voor de Bollenstreek en begeleiden wij de teams bij de wedstrijden, waar gemiddeld 100-150 kinderen jaarlijks aan meedoen, verdeeld over 15 middagen. Voorheen alleen mogelijk voor de groepen 7&8, vanaf dit jaar ook voor de groepen 5&6 van alle basisscholen.
Ook de organisatie en begeleiding tijdens de 7 dagen durende Verenigingskampioenschappen wordt ondersteunt door vrijwilligers. Bij alle bowlingwedstrijden c.q. trainingen hanteren wij de HighFive-regel (fairplay): sportiviteit en respect zijn hier erg belangrijk.
Bij al onze activiteiten kunnen wij altijd rekenen op vrijwilligers van onze vereniging. Zonder hen zou dit niet mogelijk zijn.

Wij zijn hen dan ook heel dankbaar.