Nieuws 2016-2017

Sponsorkliks maakt het u makkelijk!
Sinds kort hebben ze een app die u kunt downloaden. Daarmee kom je altijd uit bij het doel dat je hebt gekozen (de BVN, natuurlijk) en kun je makkelijk zien wat het saldo voor de vereniging is.
Installeer de app en verdien geld voor de BVN!
Met trots presenteren wij onze app ‘SponsorKliks’. De app is gratis verkrijgbaar voor Android- en Apple iOS-apparaten.
Na installatie van de app hoef je maar 1 keer je sponsordoel te selecteren.
De app toont altijd de actuele stand van de inkomsten en je kan direct winkelen of de prijs van een product vergelijken zodat je niet teveel betaalt.
Ook houden we je op de hoogte van transacties van jouw sponsordoel en ontvang je af en toe aanbiedingen. Mocht je die niet willen ontvangen dan kan je dat in de app instellingen uitzetten.
LET OP: volg altijd de link vanuit SponsorKliks, deze gaat altijd naar een website en nooit naar een app van een winkel. Door via de app van een winkel te bestellen vervalt namelijk de commissie.

Klik op een logo hieronder om de app te installeren:
Klik hier voor de pagina van jouw sponsordoel.

Grote Clubactie 2016.
Er zijn nog steeds loten te koop voor de Grote Clubactie. Een lot kost 3,00 Euro. Hiervan gaat 2,40 Euro naar de vereniging. Ook maakt u kans op leuke prijzen!
Vraag bij een van de bestuursleden naar een inschrijfboekje of mail naar susandenelzen@ziggo.nl.

Geld verdienen voor de BVN
In juli 2016 zijn we 3 jaar aangesloten bij SponsorKliks (SK). Dit gratis sponsorprogramma voor leden van BVN heeft inmiddels Euro 220,- opgeleverd (ca. Euro 70,- per jaar). Dit kan veel meer worden, maar daar hebben we wel uw hulp bij nodig! Het enige wat u hoeft te doen is via SK uw internetaankopen te doen. Het kost u niets extra’s, maar levert de BVN wel geld op.
Hoe werkt het? In plaats dat u rechtstreeks naar de website van de gekozen webwinkel gaat om uw bestelling te doen, gaat u eerst naar de site van SK www.sponsorkliks.com. Type in de witte balk Bowlingvereniging Noordwijkerhout en de site laat u de verschillende webwinkels zien waar u uw aankopen kunt doen. U betaalt precies hetzelfde bedrag, waarna een deel van de commissie van uw aankoop door SK zal worden gestort op de bankrekening van BVN.
U kunt ook via onze website www.bowlingverenigingnoordwijkerhout.nl op de banner van SK klikken. Op deze manier komt u ook op hun site terecht. Dus bestelt u kleding, meubels, boeken, een thuismaaltijd bij thuisbezorgd.nl of boekt u nog een vakantie .. denk dan ook eens aan ons en verdien geld voor uw vereniging ..GRATIS EN VOOR NIETS ..

U kunt BVN ook sponsoren door te tanken bij Peut Abswoude (Tank & Schenk) Net als bij SponsorKliks kunt u ook door middel van tanken bij Peut Abswoude op de Schiestraat in Noordwijk uw vereniging sponsoren. En ook dit kost u niets extra’s. Hoe werkt het?
1 Tank bij Peut Abswoude op de Schiestraat in Noordwijk
2 Ontvang punten op basis van getankte liters
3 Via een apparaat op de balie kunt u aangeven dat u BVN wilt sponsoren (lokale sportvereniging)
4 U betaalt hetzelfde bedrag als normaal, 1 cent per liter wordt door Peut geschonken aan BVN.

Contactgegevens:
Peut Abswoude, Schiestraat 9, 2201 AR Noordwijk
Openingstijden: ma t/m za van 07.00 - 23.00 uur en zo van 08.00 - 23.00 uur
Zie: Peut Abswoude

In de maand september 2016 worden er zelfs dubbele punten gespaard. Doen dus!

Nog de beste wensen.

Verenigingskampioenschappen 2018.
De indeling van de kampioenschappen is rond. Kijk hier wanneer u bent ingedeeld. Bent u een half uurtje voor speeltijd aanwezig? Dan kunnen we op tijd beginnen.

Grote Clubactie 2017
De Grote Clubactie is weer begonnen!
Voor een lot betaalt u € 3,00. Hiervan gaat 80% naar de vereniging.
De inschrijfboekjes liggen klaar op de league-avonden. Met uw lot maakt u kans op fantastische prijzen.
Dit jaar zullen wij ook nog eens een aantal prijsjes verloten onder de deelnemers. De winnaars hiervan zullen eind november bekend worden gemaakt.
Zie de poster

Kampioenen leagues bekend en uitnodiging teamkampioenschap.
De laatste speelavond van de senioren zit er weer op. Maandagvroeg is The Invaders kampioen geworden, dinsdagvroeg All American Bowling en op de woensdag voert Net Niet de lijst aan. Maandag 22 mei worden de teamkampioenschappen gegooid. De bovengenoemde nummers 1 worden om 19.30 uur (speeltijd 20.00 uur) verwacht om de strijd aan te gaan de kampioen van de vereniging te worden, samen met Spare me (ma-vr), BP Kok (di-vr), Vastibo (di-vr), BAM (wo-vr) en AGB (wo-vr). Zij spelen in 4 games in trioformaat.
Kom de teams van uw avond aanmoedigen!
De prijsuitreiking van de kampioenschappen is na de Algemene Ledenvergadering op 24 mei 2017.
Komt allen!

The Invaders (ma) AAB (di) Net Niet (wo)

Ledenvergadering 2017
Beste bowlingleden,
Hierbij nodigen wij u uit voor de afsluitingsavond en tevens Algemene Ledenvergadering van Bowlingvereniging Noordwijkerhout op woensdagavond 24 mei 2017 om 20.00 uur in het Victorhuis, Sporkenhout 12, 2211 PL Noordwijkerhout.
We streven ernaar de vergadering rond 21.30 uur af te sluiten waarna we overgaan tot de prijsuitreiking. Tevens zullen we tijdens de vergadering enkele mensen die ons het afgelopen seizoen regelmatig hebben geholpen in het zonnetje zetten. Ook de jubilarissen (25 jaar) worden niet vergeten. Dit alles onder het genot van een drankje en lekkere hapjes.
I.v.m. de inkoop van al het lekkers willen wij u vriendelijk vragen per mail aan te geven of u aanwezig zult zijn of niet.
Het is niet nodig alle grote onderliggende stukken geprint mee te nemen omdat we tijdens de vergadering het e.e.a. zullen verduidelijken via een PowerPointpresentatie.

Met hartelijke bowlinggroet,
het bestuur van BVN
bvn019@gmail.com

NK 50+ Scratch 2017
Zondag 5 februari j.l werden in Ockenburg Active de finales van de Nederlandse kampioenschappen 50+ Scratch 2017 gespeeld. Heren en dames streden apart van elkaar in drie leeftijdscategorieën om de nationale titels.
In de C-klasse, alle deelnemers van 65 jaar en ouder, gingen de titel bij de dames naar Cok Edelaar, met een toernooi gemiddelde van 183,40. Wij feliciteren Cok van harte met deze mooie titel.

Alle kampioenen van het NK 50+ Scratch 2017

Finalisten verenigingskampioenschappen 2017 bekend.
De finalisten van de verenigingskampioenschappen zijn bekend.
De finale wordt gespeeld op zondag 22 januari volgens onderstaand schema.

10:00Heren D (nr. 1 t/m 8)
11:00Heren C (nr. 1 t/m 6)
Dames C/D (nr. 5 en 6)
BAANONDERHOUD
13:00Dames A/B (nr. 1 t/m 4)
Dames C/D (nr. 1 t/m 4)
14:00Heren A/B (nr. 1 t/m 8)

Graag een half uur van te voren aanwezig zijn voor de goede doorstroom. Kijk in de all events of je je hebt geplaatst.
Ben je net niet door blijf de site dan toch in de gaten houden. Als er finalisten uitvallen moet je misschien alsnog spelen.
Mocht je onverhoopt niet kunnen spelen geef het dan zo snel mogelijk door aan William vd Meij, 06-22667423.
Het zou leuk zijn als er bij alle finale ronden veel publiek aanwezig is. Kom je leaguegenoten dan ook aanmoedigen!
All American Bowling heeft een leuke lunchkaart, dus je hoeft niet naar huis.
Na de laatste ronde volgt de prijsuitreiking.
De uitslag van de vorig jaar gehouden enquête gaf onder meer aan, dat men het aantal prijzen van de verenigingskampioenschappen wel erg veel vindt. Ook de prijsuitreiking zelf duurt veel te lang. Het bestuur heeft dan ook gemeend dit jaar de prijzen aan te passen. Dit betekent dat de prijzen voor de singles en dubbels uit de voorronden zijn komen te vervallen. Alle overige prijzen worden nog wel uitgegeven. In plaats van de vervallen prijzen hebben we elke deelnemer een anti-stresspin als herinnering aan de deelname gegeven.
We gaan er samen met jullie weer een mooie dag van maken!

Overlijdensbericht bowlinglid André van Veen
Beste bowlingleden,
Helaas ontvingen wij het droeve nieuws dat afgelopen zaterdag geheel onverwacht ons bowlinglid André van Veen, partner van Ingrid Timmers, is overleden ten gevolge van een hartaanval. Zij bowlden samen op de dinsdagavond bij team Vastibo. André mocht slechts 46 jaar worden.
Wij wensen Ingrid en alle achterblijvers ontzettend veel sterkte en kracht toe in de komende tijd.
Het bestuur van de Bowlingvereniging Noordwijkerhout.
Rouwkaart

Regels Kampioenschappen
Finale: zondag 22 januari 2017
Speelwijze finale : 6 games single, 1 speler per baan, minimaal 3 per klasse, pinfall uit de voorronden wordt meegenomen.
Finalisten: alleen zij die zowel het single- als double event hebben gespeeld.
Er wordt gespeeld volgens officiële NBF regels. Dat betekent onder andere:
-- Geen alcohol of andere stimulerende middelen voor of tijdens de wedstrijd.
-- Er mag 1 begeleider per baan aanwezig zijn. De overige supporters mogen zich niet in de speelruimte bevinden.
-- Scorecorrectie en/of resetten van de pins wordt door de wedstrijdleiders uitgevoerd.

De scores kunt u tijdens de speelavonden volgen. De officiële score staat de dag na de wedstrijd op de website.

Wij verzoeken u een half uur voor aanvang van uw speeltijd te melden aan de wedstrijdtafel.
Vroege Single: 20:00 uur
Double: 21:00 uur