Nieuws 2015 - 2016

Afsluiting seizoen 2015-2016
Het seizoen zit er weer op.
9, 10 en 11 mei waren de laatste speelavonden van het seizoen. De winnaars van de speelavonden vindt u op de site.
Op dinsdag 17 mei zijn de teamkampioenschappen gespeeld.
Alle deelnemende teams kampioenschap:

De uitslag:
1 Abswoude2528
2 Warmerdam2480
3 Excellent2459
4 TBS2420
5 BAM2411
6 Veni Vidi Vici2376
7 Kia Kleverlaan2362
8 Vastibo2280
De winnaars kregen hun prijzen uitgereikt op woensdag 18 mei, na een druk bezochte Algemene Ledenvergadering.

4e ronde Ton Zandboer Cup Handicapteam 2
Alleen het tweede handicapteam is nog overgebleven in de strijd om de Ton Zandboer Cup.
Woensdag 25 mei om 20.00 uur speelt het HC2 team de 4e ronde van de Ton Zandboer Cup tegen Walvis New Generation bij All American Bowling , Langelaan 2 in Noordwijkerhout.
Kom Desiree de Bruijn, Susan den Elzen, Stephanie Bos, Thea Langeveld, Coby van der Burg en Ria Bos aanmoedigen!
Dinsdag 31 mei wordt om 20.00 uur de uitwedstrijd gespeeld bij Bowling de Walvis in Schiedam.

Algemene Ledenvergadering 2016.
De vergaderstukken.

Beste bowlingleden,
Hierbij nodigen wij u uit voor de afsluitingsavond en tevens Algemene Ledenvergadering van Bowlingvereniging Noordwijkerhout op woensdagavond 18 mei 2016 om 20.00 uur.
De avond zal niet alleen in het teken staan van de ALV. We streven ernaar de vergadering rond 21.30 uur af te sluiten. Daarna worden de prijzen einde seizoen uitgereikt en tevens zal de taart onder de invullers van de enquête die aanwezig zijn worden verloot. Dit alles zal omlijst worden met een drankje en lekkere hapjes.
I.v.m. de inkoop van al het lekkers willen wij u vriendelijk vragen via een mail aan te geven of u aanwezig zult zijn of niet.
We hopen u in grote getale te mogen verwelkomen in het Victorhuis, Sporkenhout 12, 2211 PL Noordwijkerhout.

Met vriendelijke bowlinggroet,
het bestuur van BV Noordwijkerhout
Désirée de Bruijn.

Koning Bollen Toernooi op zondag 24 april 2016
Samen met een familielid spelen. Met je vader of moeder, of misschien je opa of oma. Of met je zoon/dochter of kleinkind.
Mooi toch dat je jouw sportieve hobby eindelijk eens kan delen met iemand die je na staat. Of je speelt met iemand anders mee die geen familie is. Enige voorwaarde is dat er een leeftijdsverschil van 20 jaar moet zijn.
Het mooiste is dat iedereen mee kan spelen. Ook niet-leden! Dankzij een uitgekiend handicapsysteem heeft iedereen gelijke kansen om in de finale te komen. En er wordt ook nog eens in verschillende categorieën gespeeld zodat écht iedereen kans heeft!
Meer informatie of direct inschrijven kan door te mailen naar Jack Edelaar: info@changingexperience.nl of bellen/sms naar 06-54246728.
Zie ook de flyer.

De finalisten verenigingskampioenschappen zijn bekend.
De finale wordt gespeeld op zondag 17 januari volgens onderstaand schema.
- 09.00 uur heren D nr 1 t/m 8
- 10.00 uur heren C nr 1 t/m 8
- 11.00 uur dames A/B nr 1 t/m 4 en dames C/D nr 1 t/m 4
- baanonderhoud
- 12.30 uur jeugd allen
- 13.30 uur heren A/B nr 1 t/m 8
Graag een half uur van te voren aanwezig zijn voor de goede doorstroom.
Kijk in de all events of hier of je je hebt geplaatst.
Mocht je niet kunnen spelen geef het dan zo snel mogelijk door aan William vd Meij, 06-22667423.
Na de finale volgt de prijsuitreiking.
Laten we er weer een feestje van maken!

Indeling Kampioenschappen 2016
De indeling voor de kampioenschap senioren is bekend. Kijk onder het tabje kampioenschappen wanneer u bent ingedeeld. U kunt in onderling overleg ruilen, maar geef dit wel even door aan William. De jeugd speelt de voorronden op 4 en 7 januari tijdens de gewone speeltijden.

Beste bowlingleden,
Nog anderhalve maand en dan gaan we weer onze jaarlijkse verenigingskampioenschappen spelen.
De voorrondes worden gespeeld op 4-5-6 en 11-12 januari 2016 en de finaledag is (onder voorbehoud) op zondag 17 januari a.s. Er zijn 80 plaatsen beschikbaar en we hopen dat deze ook allemaal ingevuld gaan worden.
Er zijn 40 “vroege” en 40 “late” plaatsen te vergeven voor de single games. Degenen die de volgende ochtend (erg) vroeg op moeten krijgen voorrang op de vroege plaatsen. Geef dit dus duidelijk aan op het inschrijfformulier zodat we daar rekening mee kunnen houden. Ook als u geen voorkeur heeft willen we dit graag vernemen.
Het vriendelijke verzoek het ingevulde formulier, samen met Euro10,- inschrijfgeld, in te leveren bij uw wedstrijdleider of één van de bestuursleden. U kunt dit doen tot uiterlijk 7-8-9 december.
Voor het opslaan en/ of afdrukken van het inschrijfformulier klik hier.
Het bestuur van de Bowlingvereniging Noordwijkerhout.

Binnenlopen ..
Gaat u binnenkort iets online voor Sint of Kerst kopen?
Wilt u dan een klein stukje digitaal omlopen?
Bestel via Sponsorkliks bij Bol.com, Wehkamp, Hema, of een van de andere zaken.
Dan kunt u BVN erg blij maken.
Na uw aankoop ontvangt BVN geld zonder dat u meer betaalt.
Da’s toch snel binnengehaald!

Herinneringen aan Gerard Slobbe.
Bijgaand het in memoriam van Gerard Slobbe. Tijdens de uitvaart heeft Myriam van der Valk mede namens de Bowlingvereniging Noordwijkerhout deze mooie woorden gesproken, waarvoor dank.

Overlijden Gerard Slobbe
Beste Bowlingleden,
Helaas heeft ons het trieste nieuws bereikt dat dinsdag 10 november 2015 Gerard Slobbe, echtgenoot van Ria Slobbe (di-avondleague), op 75 jarige leeftijd is overleden.
Gerard is ruim 30 jaar lid geweest van onze vereniging en heeft de laatste jaren wegens gezondheidsredenen moeten stoppen met bowlen.
Mochten jullie je medeleven willen betuigen dan kan je een bericht bij ons achterlaten. Wij zullen dat naar Ria doorsturen.
De uitvaartdienst is op zaterdag 14 november om 11.00 uur in de H.Hartkerk, Beeklaan 15 in De Zilk.
Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in de Duinpan.

Wij wensen Ria en familie alle sterkte toe in deze zware tijd.
Het bestuur van bowlingvereniging Noordwijkerhout.

Grote Clubactie 2015 is weer begonnen!
Na 1 week staat de teller op 35 verkochte loten. Dit moet uiteraard omhoog!
Draag ook uw steentje bij. Een lot kost Euro3,00. Hiervan gaat Euro2,40 naar de BVN.
Steun de vereniging en maak daarbij kans op leuke prijzen! De boekjes liggen elke week op de tafels.

Nieuwe league op woensdagavond.
Na overleg met de teams en het bowlinghuis hebben we besloten om de maandag-laat-league te verplaatsen naar de woensdagavond.
We hebben de voordelen en nadelen zorgvuldig tegen elkaar afgewogen en zijn tot de conclusie gekomen dat dit de juiste stap is om te kijken of we de league weer vol kunnen krijgen.
Voor de league die om half 9 begint hebben we plaats voor nieuwe leden en teams. Hiervoor kunt u contact opnemen met William van der Meij.
Tel.: 06-22667423
E-mail: w.vandermeij@snelnet.nl